fredag 9 februari 2018

Comviq mitt nummer

Comviq mitt nummer

Ring eller chatta med oss på kundtjänst. Du hittar även svar på många frågor i våra hjälpartiklar. Hej, Hur var det nu man kunde se sitt eget nummer. Fick ett comviq simkort av en utdelare på stan och förlagt förpackningen så har bara själva kortet. Hur får jag tillbaka mitt nummer ? Dock ej fullt betyg eftersom självregistrering i mitt konto inte fungerade.


Comviq-kontant, vad har jag för nummer? Kan jag välja nummer till mitt kontantkort? Ja, du kan välja nummer till ditt kontantkort. Hos de flesta operatörer får du välja bland ett antal nummer som operatören föreslår. Du kan då bläddra bland de olika numren och välja det som passar dig bäst.


När du byter från en operatör till en annan kontaktar denne din gamla operatör och meddelar att du önskar att flytta ditt nummer. Många gånger visas telefonnummer med en så kallad landskod framför numret. Varför syns inte mitt saldo när jag har tankat? Ibland kan det ta ett tag för systemen att uppdatera all nödvändig information. Kontrollera först så att pengarna har dragits från ditt bankkonto.


Vi erbjuder billiga alternativ för mobiltelefoni. Om du har tankat via comviq. Jämför våra erbjudanden. Jag fick ett comviq kontantkort gratis på stan.


När jag ska registera det på hemsida (som man måste för att kunna ladda in pengar) så behöver de mitt nummer. De gick väldigt snabbt efter att ha svarat på några kontrollfrågor. Tecknade mitt comviq -fastpris med random nummer och beställde nummerbyte som var sagt att ta en vecka. Tog nu upp kontakten två veckor senare då inget hänt, enligt comviq gick det inte att genomföra nummeröverföringen och enligt halebop har numret försvunnit ur deras system och de har ingen förfoganderätt över det.


Comviq mitt nummer

I Fastpris-abonnemangen ingår fria samtal, SMS och MMS. Välj själv hur mycket data du behöver. För abonnemang som tecknas efter maj är tjänsten Ej sökbart nummer aktiverad per automatik. Det innebär att om du vill att ditt nummer ska synas hos nummerupplysningsföretag som till exempel Hitta måste du logga in i Mitt Telenor-appen och inaktivera tjänsten.


Hos vår support får du information om och hjälp med bl a din faktura, e-faktura, hur du aktiverar ditt SIM-kort, hittar PIN- och PUK-koder och om det pågår. Jag har beställt en ny telefon med abonnemang hos comviq och fyllt i att jag vill flytta mitt nummer. Vi delar mobilnät med Telia, Teleoch Telenor, och har en befolkningstäckning på över.


Där du inte har 4G kan du fortfarande använda 3G för all surf. Allt från enkla mobiler till de senaste modellerna. Efter att väntat över månad för nytt nummer så tröttnade jag. Kontaktade kundtjänst för 5e gången och blev mycket illa bemöt!


Blev anklagad för att ljuga och att det var mitt eget fel att jag inte fått något nummer. Bestämde mig för att beställa från ett annat bolag och fick nytt nummer på en gång. Här hittar du information om hur du gör för att behålla ditt gamla nummer när du skaffar Tre eller byter till en annan operatör.


Comviq mitt nummer

Har haft mycket strul gällande min nummerflytt av mitt gamla nummer hos tre, vars abonnemang nyss avslutats, till mitt nya abonnemang hos Hallon. Problemet verkar vara att det står en annan ägares personnummer på det förra abonnemanget(min mammas) och jag har mitt egna personnummer på det nya h.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg