torsdag 16 mars 2017

Telia mina sidor problem

Tack för att du vill hjälpa oss att förbättra vår nya abonnemangssida. Lämna gärna en kommentar längst ner på sidan. Din åsikt är viktig för oss! Vi arbetar just nu med en ny design för våra mobila abonnemang. Nu skulle vi behöva din hjälp för att det ska bli så bra som möjligt.


På Mitt Telia hittar du all information om din faktura.

Här kan du också hitta din faktura i pdf-format och se detaljspecifikation. Problem med inloggning, Telia , Mina sidor. Inga problem med Telia Talia är Sveriges största teleoperatör. Företaget säljer anslutningar inom fast telefoni, datakommunikation, Internet, digital-tv, Ip-telefoni och mobiltelefoni till privatpersoner, företag och organisationer.


Beställ e-faktura direkt på Mitt Telia så slipper du pappersfakturan och fakturaavgifter. Du får fakturan säkert i din internetbank. Tänk på att bara abonnemangsinnehavaren kan ha e-faktura.


Kombinerar du e-faktura med automatisk betalning (som de flesta banker kan erbjuda) är du dessutom säker på att dina fakturor betalas i tid.

Kom igång-hjälp, teknisk support, hjälp med fakturan och svar på de vanligaste frågorna. Beställ fast och mobilt bredban mobiltelefoni, fast telefoni och digital-tv från Telia. Här hittar du våra kontaktvägar och öppettider.


Mina Sidor på flera skärmar Nu i höst har vi gjort förbättringar av Mina Sidor så att du kan använda dem från skärmar av flera olika storlekar: dator med bildskärm, surfplatta eller mobiltelefon. Välkommen till Telia ! Det gör att du kan komma åt dina Mina Sidor enklare från fler platser och via fler prylar. Jag har varit kund hos Telia och haft både Tv och bredband. Jag är nöjd med mina tjänster trots att bredbandet är svagt på förmiddagarna.


Jag behöver komma åt prog på boxen. Telia , på kort eller fil (via Telia eller Telia genom ICA Banken). Om du har problem - börja då med att läsa mer om problem med din e-legitimation. Vilka tjänster stöder inloggning med Mobilt BankID?


När du loggar in på Mitt Telenor på webben får du full koll på dina abonnemang och dina fakturor. På ’Mitt Telia ’ (fd. ’ Mina Sidor ’) kan du få full koll över ditt engagemang hos Telia : se surf-saldo, byta abonnemang, få information om fakturor och koder, och mycket mer. Dessutom kan du där få mer personligt anpassad information och tips, eftersom du är inloggad på din egen del av Telia. De gånger jag har chattat eller mailat har jag fått ett snabbt o vänligt bemötande. Har även fått min man att bli en FELLO.


Har bara superlativer om FELLO och talar om för alla hur bra det är.

Enkelt att komma in på mina sidor och lätt att följa o få fram svar. På Telia kundtjänst webbsida kan du göra felanmälningar, få faktura hjälp, läsa användarguider samt kontakta kundtjänst direkt. Telia erbjuder kundservice genom tre olika kanaler. Chatt, telefon och e-post. Behöver du teknisk support hänsviar dock Telia till sin kundtjänst per telefon.


Fler tips på hur du kan lösa ditt problem. Om du använder en e-legitimation med kortläsare, se till att du kopplat ihop kortläsaren och datorn med usb-kabeln innan du loggar in. Den är uppbyggd med fem undersidor: Startsida, Mina sidor , Tjänster, Support samt Tips.


Startsidan har en kort sammanfattning på vad jag har för engagemang hos Telia. Vi använder cookies på forsakringskassan. För att kunna använda Mina sidor behöver du acceptera cookies. Har du sett att den här sidan har en ny adress? Om du har sparat den gamla adressen, till exempel i ett bokmärke, tänk på att ändra till den nya så snart som möjligt.


Den nya adressen är e-tjanster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg