tisdag 23 oktober 2018

Gaybloggen

Inatt låg jag vaken och tittade inte på en, utan tre stycken. Jag skulle ju göra ett kollage med olika klipp. Saknar redan Amsterdam men det är.


Han är min absolut skvallertant, vi har alltid en massa. Hoppas alla har sovit gott, det har vi gjort här i Estland i. Har käkat frukost och fixat mig, nu måste jag iväg för att.

Jag kan börja med att förklara hur jag kommit över det, min vän driver eget. Fyfan, detta blev ju roligare än vad jag trodde. Alexandras kropp är ju fullpumpad med morfin pga smärtan så hon är totalt borta i huvudet. Mår inte så jävla bra idag kan man inte säga, det blir iaf att inte gå ut ikväll, det är ju. Vad roligt att du hittat hit!


Här på min kanal kommer det främst vloggar men även en hel del annat. Hans kanal har i nuläget över 157. Dplay använder cookies för att komma ihåg dina inställningar, skapa statistik för att förbättra vår sajt och för att kunna ge dig de mest relevanta annonserna.

Nyligen spenderades några dagar på Öland och nu har det burit av mot Malmö. Testar igen hejhej har varit en rolig helg ska prova att göra en länk nu tlalalla! Gå gärna in i min blogg och läs den är grym bla bla bla bla!


Det fanns en tid då vi alla var som fastklistrade vid datorerna och ivrigt väntade på nya inlägg från våra toppbloggare. Vi spenderade nästan mer tid på att. Tobbe hälsar: Först och främst, god.


Detta är ett vardagsplagg som finns i många olika modeller och färger. Antingen långa eller korta, som shorts, med eller utan gylf och knappar. Hey Beauties, hoppas ni mår bra? Nu är det ju så att jag kommer köra dubbla portaler tills jag byggt upp min blogg här på Myshowroom då det kan sluta knas om.


Smygtitta på Fredriks, Emelies och Pablos nya blogg! Sommaren är äntligen här och Gaybladet har börjat piffa upp och fila på både vår egen design såväl som. Det finns en blogg jag verkligen gillar extra mycket! Och det är Gaybloggen Amir Akrouti!


Jag verkligen gillar hans stil och hans böghet eller vad man ska säga den. Det här skrev Dessies syster om dessie för ett tag sen, Dessie har också skrivit själv att hon inte längre har lika bra kontakt med sin familj som förut. Köp billiga kalsonger här!

Stort utbud av kalsonger från Frank Dandy, Björn Borg med flera. Nya produkter dagligen. Snabb och reklamfri gratistjänst på svenska. Skapa din blogg på mindre än minuter.


Avancerade funktioner förpackade i ett användarvänligt skal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg