onsdag 12 september 2018

Icloud hitta min iphone

Begagnade och renoverade mobiler i nyskick. Snabb leverans 1-dygn. Välkommen till obegränsat med chattar. Sedan kan du använda Hitta till att hitta vänner eller en borttappad enhet eller till att dela din plats med familjen. Det går inte att spåra en enhet som du har raderat.


Icloud hitta min iphone

Funktionerna är sedan identiska. Måste du ange ditt administratörslösenord för Mac att göra ändringen. Use your Apple ID or create a new account to start using Apple services. Punkten bredvid enheten i listan visar dess status: En grön punkt betyder att den är online. När du har denna app aktivera kommer alla användare måste ange ditt Apple-id och lösenord för att antingen stänga av enheten eller komma åt den eller ens slå på den.


Finns det något annat sätt att spåra telefonen? AVAKTIVERA “ HITTA MIN iPHONE ” I iCLOUD. När funktionen är aktiverad är det lätt att hitta telefonen.


Icloud hitta min iphone

Om du inte avaktiverar denna funkt. Nu visas alla enheter som är knutna till kontot. Om inte funktionen är avstängd har vi inte möjlighet att hjälpa dig med service och kan heller inte godkänna eventuella reklamationer eller returer. Cloud och logga in på kontot. Och nu hittar jag inte var man gör det, det kanske inte ens går att göra i efterhand?


Således, den är påslagen framgångsrikt. Har ett liknande problem, sätter i sladden till datorn ochstartar sen dyker det upp något felmedelande. Har win och senaste uppdateringen av itunes.


Tja, det är inte omöjligt, men Apple gjorde saker lite svårt här. Alla enheter och väljer sedan enheten som du vill radera. Så, var är alternativet för att logga in på ditt konto? Har du inte tillgång till din mobil?


Hitta min telefon är en förstklassig android app som har hög säkerhet och anti stöld funktioner. Med hjälp av denna app är det mycket lätt att spåra enheter oavsett vilken av plattformen de tillhör. I denna app är det mycket lätt att installera och erbjuder i app inköp så att många extra funktioner är olåst. Försöker med omstart till fabriksinställningar påmen får då meddelande att jag måste stänga av “ hitta min telefon” i Icloud. Men jag kommer ju inte in i telefonen.


Inställningar, välj Apple-I Icloud ,och App Store längst upp, skrolla till botten och tryck på Logga ut. Mobilen behöver ju inte vara stulen, man kan ju ha förlagt den någonstans, av andra orsaker. Eftersom appen inte kostar något så varför inte prova den? Tillgång till Apple-ID.


Efter detta är gjort så går det givetvis inte att se vart den befinner sig. Det du ska göra är en stöldanmälan till polisen. Behövs ingen särskild app installerad i telefonen för det, för det är inbyggt i telefonen.


Icloud hitta min iphone

Däremot finns det ett par andra saker du kan och bör göra för att minimera skadan av den förlorade telefonen eller plattan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg