fredag 20 mars 2020

Ta bort spotify konto facebook

Logga ut från Spotify och logga sedan in igen med FORTSÄTT MED FACEBOOK. Du kan komma att behöva kontakta de apparna och webbplatserna för att återställa dina konton där. Annars kan du ha Premium på ett annat konto. Den här guiden hjälper dig hitta och avsluta den prenumerationen.


Om du prenumererar genom ett annat företag än Spotify (t.ex. din mobil- eller bredbandsleverantör) kontaktar du det företaget för att få hjälp. Ser du inte alternativet för borttagning?

Klicka på pilen överst till höger och välj Inställningar i menyn. Nederst till höger klickar du på Hjälp. Peka på Hantera konto överst i menyraden och klicka på Inaktivera eller ta bort ditt konto. Jag skrev till Sporifys kundtjänst för att få hjälp med att avsluta och radera mitt konto.


Istället tar de bort kopplingen från min mail till mitt konto utan att radera. När du har sparat all information som du inte vill bli av med kan du skrida till verket och ta bort ditt konto. Du kan antingen välja att inaktivera ditt konto tillfälligt eller att ta bort det helt och hållet för evigt.


Close Vi använder cookies för att leverera en optimal webbupplevelse.

Genom att använda webbplatsen godkänner du att vi använder cookies i enlighet med vår. Jag vill ta bort mitt konto då jag har ett annat och vill använda denna mailadressen till mitt andra konto hur gör jag? Close We use cookies to give you the best online experience. By using our website you agree to our use of cookies in accordance with our cookie policy.


Ta bort programmet spotify är samma som att ta bort alla andra vanliga program men användaren bör kontrollera att de processer som har nämnts i den senare delen av denna tutorial följs inte bara men de också tillämpas på bästa sätt se till att användaren får det bästa resultatet. Det kan ta upp till dagar att radera data i backup-system. Ditt konto har inaktiverats från vår sida och kommer att raderas permanent inom dagar. Om du inte vill att ditt konto ska tas bort permanent ber vi dig att logga in på Faceb.


Du bestämmer själv vilka av dina vänner som ska få se dina låtar, och du behöver inte se dina vänners musik. Om du får problem med Spotify konto , som du har betalat för premium- konto men kan inte komma åt tjänsten, kontrollera att följande. Tjänsterna tar ibland tid att uppdatera i databasen. Vänta en tid och försök igen.


Kontrollera det konto som du har registrerat. Tja, sitter här och försöker ta bort mitt spotify konto helt och hållet, men det funkar fan inte, någon som vet hur m. Vill du aktivera kontot igen så är det bara att logga in som vanligt och aktivera kontot på samma ställa som du avaktiverar det. Om du är helt säker på att du inte vill ha kvar ditt konto på facebook är det lite klurigare.


Det krävs helt enkelt lite detektivarbete för att ta reda på hur man avslutar. Missa som sagt inte möjligheten att spara ned all din information innan du tar bort kontot !

Hur tag jag bort detta Hi There, I have the same problem. Hey , welcome to the Community! För att permanent ta bort ditt konto måste du begära detta från facebook och detta gör du enklast genom att klicka här.


På sidan kommer det först en liten varningstext och längre ner hittar du knappen ”Avsluta mitt konto ”. Klickar du på knapen kommer din begäran att permanent ta bort ditt facebook kontot att skickas till kundtjänst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg